środa, 4 kwietnia 2012

Tell me about yourself award

Wczoraj spotkała mnie miła niespodzianka. Od Mamy Dzielnego Frania otrzymałam nominację w takiej zabawie blogowej:


 Jestem wzruszona i trochę zakłopotana bo się nie spodziewałam. Zgodnie z zasadami powinnam: 

    1. umieścić link do bloga osoby nominującej (umieszczony),
    2. wkleić logo zabawy (wklejone),
    3. napisać o sobie w 7 zdaniach (tu zaczynają się schody:)),
    4. nominować 10 osób -blogów (czysta przyjemność).

    Ad.3.
    Zastanawiałam się, co znaczy "o sobie". Czy powinnam przytoczyć "idee i poglądy", czy raczej skupić się na codzienności, na słabostkach, bzdurkach, tym co lubię i tym co działa na mnie jak płachta na byka. Wybieram opcję nr 2, bo chociaż trochę infantylna to jednak bardziej "moja". 

  • Uwielbiam czekoladę w każdej postaci: gorzką, mleczną, białą, pitną, miętową, marcepanową, nawet taką z serem pleśniowym (jadłam, na prawdę, w czekoladziarni)
  • Chciałabym mieć kota, ale mam alergię.
  • Nie cierpię koloru musztardowego (samej musztardy też nie cierpię).
  • Istnieje grupa ludzi, która wywołuje we mnie nieuzasadnioną agresję (m.in. Piotr Gąsowski, Michał Milowicz, Cezary Pazura, Kasia niewiemczemuniekatarzyna Cichopek, pseudodetektyw Rutkowski itp).
  • Wiosna i jesień to stany przejściowe, bo każdej jesieni czekam na zimę, a dokładnie na ciepłe kapcie, gorącą herbatę gdy za oknem mróz, natomiast każdej wiosny niecierpliwie tupię i marzę o zbliżającej się  choćby najmniejszej ale dla mnie wielkiej  podróży.
  • Mam najpiękniejszy rower na świecie - czarrrrny z chrrrromowanymi dodatkami (nie umiem wymawiać głoski R, a na blogu tego nie widać, haha, trrrralala)

         Zostało jeszcze jedno zdanie do napisania. Musze się dobrze zastanowić. Może tym razem poważnie...

  • Najbardziej mnie zasmuca, przeraża, w sekundę doprowadza do łez....niekochane dziecko.

Ad. 4. Nominuję:
  • "Strzygi z macierzyństwem zmagania" Może blog nie pasuje do zabawy bo jest blogiem prywatnym, ale przez tę nominację, chciałam powiedzieć: Ewa, to co piszesz jest dla mnie ważne. 



2 komentarze:

  1. Wlasnie doczytalam..... znaczy ze ja.... ?????????
    matkobosko!
    no postaramsie sprostac wysokim wymaganiom....moze podolam.
    Dziekuje za nominacje :)

    Marzena
    http://onakontaswiat.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń